Är Du ett varumärke?

av Karin Haster den 14 mars 2013

Varumärket Psykiatrin i Värmland

Varumärket Psykiatrin i Värmland

Vi är på psykiatrikongressen i Stockholm. Lyssnar på ett föredrag med Alf Lernestam som är varumärkesstrateg vid Sahlgrenska. Jag funderar, är jag ett varumärke?

Svaret på frågan är ja. Jag gör allt jag kan för att ändra bilden och bidra till utvecklingen av psykiatrin i Värmland. Ensam är dock inte stark! Vi behöver vara många och bilden måste vara sann och vi måste stå för vårt varumärke. Vi har många förbättringsområden men jag tror av hela min hjärna, hjärta och mage att vi kommer lyckas att utveckla patientens bästa väg genom vården.

Just hjärta, hjärna och mage måste träffas för att ett varumärke ska sitta och beröra. Jag vill gärna ha er hjälp att utveckla psykiatrin från Jag AB till Vi AB  och då måste vi brinna! Vi måste peka åt samma håll och veta var vi är på väg!

Tror du att vi lyckas? Jag tror det!

Bokmärk/Dela
Fler

Lämna en Kommentar

Tidigare inlägg:

Nästa inlägg: